header header
header header header v
header RSCA header header header
header header
header header
header header
header header header
    FAQ  |  Zoeken  |  Gebruikerslijst  |  Gebruikersgroepen  |  Profiel header
header header
header header header header header header header
Herman VAN HOLSBEECK

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RSCA -> Bestuur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jevath
*Site Admin*
*Site Admin*


Geregistreerd op: 11 Aug 2008
Berichten: 143

BerichtGeplaatst: 12-08-2008 12:54:22    Onderwerp: Herman VAN HOLSBEECK Reageren met citaat


Herman VAN HOLBEECK
Herman Van Holsbeeck is de huidige manager van RSC Anderlecht. Hij volgde in 2004 Michel Verschueren op. Hij valt vooral op vanwege zijn transferbeleid bij de Brusselse club. Zo bracht hij tijdens de zomer van 2006 verschillende Argentijnse voetballers naar het Constant Vandenstockstadion.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jevath
*Site Admin*
*Site Admin*


Geregistreerd op: 11 Aug 2008
Berichten: 143

BerichtGeplaatst: 12-08-2008 12:55:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Van Holsbeeck leest Anderlechtspelers de levieten
Herman Van Holsbeeck heeft de kleedkamer van Anderlecht op stelten gezet. De manager heeft de spelersgroep op zijn plichten gewezen. "Ik ben uitgeraasd", zegt Van Holsbeeck. "Maar ik denk dat iedereen de boodschap heeft begrepen."

Geen boetes
"Na mijn toespraak weet ik nu perfect wie zal blijven vechten voor de club of wie zal afhaken. De manier waarop ik de spelers toesprak, is hier van geen tel. De groep moet begrijpen dat inzet een eerste vereiste is, ook al draait alles in de soep. Ik ga er dan ook van uit dat we deze moeilijke tijden zonder boetes kunnen overwinnen", sluit de manager zijn betoog af.

Trillende muren
"Wij hebben vooral gezwegen en onze oren gespitst", vertelt Guillaume Gillet. "Het was de eerste keer dat ik Herman zo woedend heb gezien. De muren hebben hier echt getrild. Alles wat er spaak loopt, hebben we overlopen. Het kan echt zo niet verder, een zes op zes tegen Cercle en AA Gent is dan ook een must." (dea)
12/08/08 11u31 (HLN)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    RSCA -> Bestuur Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!